[Java lista] szalkezeles

Laszlo.Marai at nokia.com Laszlo.Marai at nokia.com
2007. Jan. 29., H, 15:27:31 CET

  Hali!

>"Neked fizetnek ezert? Most komolyan. Nem erezned jobban
>magad, ha e-mailek
>helyett programot irhatnal? :)"
>
>ugye Te úgy születtél, hogy oda-vissza minden könyvet
>kiolvastál és Java-ban programoztál..

Nem. Fogalmam sincs rola, hogy hogy szulettem, mert nem emlekszem.
Az viszont igaz, hogy mielott elkezdtem a listat nyaggatni,
elolvastam asszem ket konyvet. (Azert kettot, mert az elso
egy nagy rakas szemet volt.) Sot, az is lehet, hogy elobb
kezdtem javaban programozni, mint ahogy a lista beindult :),
ennek majd egyszer utananaezek.

>vagy csupán alapból minden kezdővel igy bánnak itt a listán :D

Hogy bannak? Ugy, hogy annak ellenere segitenek, hogy a kezdo
lehetoleg minden tanacsnak ellenall? Talan ez kivulrol nem
latszik, talan meg nem leveleztel listakon, de a dolog ugy nez
ki, hogy evekkel azelott, hogy idejottel, kialakult itt egy kozosseg.
Nem vagyunk baratok, sokan sosem lattuk egymast, viszont vannak iratlan
szabalyok. Ez gondolom nem meglepo, minden kozosseg igy mukodik,
az emberek pedig egy ido utan kozossegbe szervezodnek. Mert az
ember ilyen szabaly koveto fajta.

Ha kivulrol jossz, akkor persze nem tudsz ezekrol. Biztos elfogult vagyok,
de en ugy lattam, hogy eleg kedvesen hivtak fel a figyelmed ezekre
a szabalyokra. (Pl. normalis mondatszerkesztes) te viszont biztos nagyon
feledekeny vagy, mert mar nem emlekszel sem a turelemre, amit mutattunk
feled, sem az ellenkezesedre.

Nem azert mondjuk tobben is (minimum 5 embert ossze tudok hozni emlekezetbol),
hogy olvass el valami konyvet, vagy doksit, mert nem vagyunk segitokeszek.
Te annak ertekeled, hogy heteken keresztul kaptad a valaszokat a - tudas
hianyaban rosszul feltett - kerdeseidre? Ahogy irtam, egyinkunk sem szeretne
konyvet irni levlistan. De mondjuk, hogy elvarhato lenne, es bunkok vagyunk,
hogy nem. Akkor meg mindig ott a kerdes, hogy mi a kulonbseg akozott, ha
en irom le, mint ha egy jol osszeszedett konyvben olvasod? Mindkettot el
kell olvasni, fel kell fogni. Ugyanannyi melo.

Szerinted normalis elvaras a reszedrol, hogy a konyvbol, internetrol konnyen
megszerezheto alaptudast mi irogassuk le neked? Es persze minden kezdonek?
Mi az ertelme ennek?

>köszi nem kell rá reagálni...

Sertodj meg, ha neked az a kenyelmesebb, nekem mindegy. Persze tobbre mesz azzal, ha
ezt vegiggondolod. Meg azt, hogy mi a bus feneert kuzdesz az ellen, hogy
megtanulj valamit? Ha meg nem akarod megtanulni, akkor ne csinald.

  Ba'ly,
    Atleta