[Java lista] szalkezeles

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Jan. 29., H, 18:15:07 CET

> ugye Te úgy születtél, hogy oda-vissza minden könyvet
> kiolvastál és Java-ban programoztál..
> vagy csupán alapból minden kezdővel igy bánnak itt a listán :D

Nem pajtás, senki nem született úgy. De mielőtt másokat kezdtünk volna teljes hozzánemértést bizonyító kérdésekkel bombázni, legalább megpróbáltunk utánanézni, hogyan lehetne megoldani a gondunkat. Enélkül ugyanis a problémát sem könnyű elmondani, még nehezebb a választ megérteni. Ha és amennyiben elolvastad volna, amit nyomatékosan a figyelmedbe ajánlottak, akkor már nem is lenne szükséged arra, hogy itt kérdezősködj. Azok a doksik ugyanis igencsak szájbarágósan elmondják mindazt, amit értened kell ahhoz, hogy egyáltalán elindulhass. A szálkezelés nem tartozik az egyszerű problémák közé, ha jól (korrekt módon) akarod megírni. Háttértudás nélkül nem fog menni.

Jelenleg úgy tűnik, egész egyszerűen lusta vagy elolvasni a vonatkozó irodalmat, és tőlünk várod azt, hogy inkább mondjuk el neked itt ugyanazt, ami egyébként ott le van írva. Ebben egyre kevésbé számíthatsz a listára (amint látom). Azt kockáztatod továbbá, hogy egyre többen fogják olvasatlanul törölni minden leveled, s így kevesebb segítséget kapsz majd akkor is, amikor már jobban megérdemelnéd.

A kezdői státusz nem azt jelenti, hogy a listával kell megíratni a programodat. Amúgy most épp nem érek rá, de szerintem vannak azért itt, akik esetleg szívesen megírják helyetted, ha már ennyire ezt akarod, csak fizesd meg a nekik járó összeget érte.

Egyebekben azt is megfigyeltem, ha felhívják a figyelmed egy hibádra, akkor rögtön úgy válaszolsz, hogy te tulajdonképpen ezért meg ezért csináltad azt így, ez végső soron jogos volt, nem követtél el semmi hibát, de ha már ennyire akarjátok, hát csinálom inkább amúgy. Egy kicsit arrogánsnak éreztem az ilyen jellegű válaszaidat. Lehet, hogy ez mást nem zavar, de ha valaki ennyire kevés tudással rendelkezik, legalább kicsit szerényebb is lehetne azok irányába, akik tanítani próbálják.

Na mindegy, nem vagyok népnevelő, és nem is akarnék azzá válni, inkább abbahagyom.

Üdvözlettel,

"Rettegett" Iván