[Java lista] tökmind1

biziclop biziclop at gmail.com
2007. Jan. 30., K, 00:52:27 CET

Nezd, akarmilyen szulosen hangzik, a te erdekedben mondtam, hogy
olvasd el a doksit. Ugyanennyi energiaval leirhattam volna neked azt a
harom sort, amit ha beleirsz a kododba, mukodne...amig nem irsz bele
mast.

Ugyanis tobb olyan hibat fedeztem fel, ami alapjan ugy tunik, nem vagy
tisztaban az alapokkal (oroklodes kontra tartalmazas, szinkronizalas,
a Thread osztaly hasznalata), es bar ez sosem nyero, a szalkezeles
eseten kulonoskepp nem az, mert ugy tudod vele fejreallitani a
programodat, hogy az eletben nem tudod kidebugolni.

Ebben semmi sertodes nincs, de tovabbra is figyelmedbe ajanlom azt a
tenyt, hogy alapvetoen a te erdeked, hogy mukodjon a programod, nem az
enyem. Az en erdekem az, hogy mukodjenek az en programjaim, mellesleg
kedvtelesbol szivesen segitek masoknak, ha hagyjak.

lsp.