[Java lista] tökmind1

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Jan. 30., K, 07:34:35 CET

> pedig nagyon úgy tűnik
> mert a témával kapcsolatban fele ennyit nem irtál...

Minek írtam volna? A kulcsszavakat már többen elmondták, legfeljebb nem tudtad kiszűrni a válaszukból (az alapok hiányának ugyanis ilyen következménye is van).

Szóval a témával kapcsolatban ezek a kulcsszavak merültek fel eddig:

- szál fogalma, kezdete (indulása) és vége (leállása)
- szinkronizáció fogalma, működése
- szálak együttműködésének megértése, mit lehet, mit nem lehet
- javasolt még a holtpont fogalma és megértése is, majd ha szinkronizálni már tudsz...

Így kezdetnek ennyi talán elég, hogy ezen az egy apró problémán túljuss... S ez mind megtalálható azokban a doksikban, amit már korábban a figyelmedbe ajánlottak, és amit alig valószínű, hogy bárki is ide bemásolna, vagy újra megírna (minek akarná bárki is újra feltalálni a kereket?). Ha meg hadilábon állsz az angol nyelvvel, akkor sem kell csüggedned, mert volt ott magyar nyelvű ajánlat is.

Ami pedig a sértődést illeti, szerintem figyelemreméltóan türelmesek vagyunk hozzád, legfeljebb nem veszed észre, s így nem is értékeled...

Üdvözlettel,

Iván