[Java lista] j2ee socket server

bognár attila attila at netalfa.hu
2007. Jan. 30., K, 22:10:48 CET

Szia,

EJB-s környezetben nem vagyok otthon, de szerintem az EJB-s környezet
nem erről szól, ergo nem azon belül kell megvalósítani, hanem mellette,
hogy gyakorlatilag facade-ként viselkedjen a kliensek felé. Azaz Neked
egy EJB-khez csatlakozó alkalmazást kell írnod. Socket servert szerintem
webcontainerben is lehet írni, tehát a környezet adott, hirtelen nem
látom akadályát.

üdv,

attila