[Java lista] j2ee socket server

Hollósi Balázs hollosibalazs at gmail.com
2007. Jan. 30., K, 22:20:34 CET

Szia

Természetesen nem ejb-vel akarom megvalósítani a socket kiszolgálást,
azokhoz csak a már meglévő logika miatt ragaszkodok. (előbb csak azért
írtam, hogy miért kell az appserv) :)

A webkonténeres dolgot hogy érted? pojo-val csináljak socket servert,
vagy van valami alap megoldás, amit csak ki kell terjesszek? Néhány
helyen resource adapterről rebegnek, de még nem igazán kaptam el a
lényeget.