[Java lista] j2ee socket server

bognár attila attila at netalfa.hu
2007. Jan. 31., Sze, 21:14:52 CET

Szerintem senki nem mondta, hogy érdekes dolog saját protokollal
bűvészkedni :-)

Ellenben egyszerűbb felhasználás esetén az RMI legalább annyira idegtépő
lehet tűzfalakkal útközben.

(szvsz az RMI elég béna egy képződmény, nagyon látszik rajta, hogy
szoftveresek tervezték és nem foglalkoztak különösebben az esetleges
hálózati megkötésekkel, ami nem elhanyagolandó tényező tekintve azt,
hogy az RMI hálózaton működik)

attila