[Java lista] j2ee socket server

biziclop biziclop at gmail.com
2007. Jan. 31., Sze, 21:27:38 CET

A tuzfal valoban problema lehet, de amikor az RMI-t kitalaltak, akkor
meg nem volt minden ugy betuzfalazva, mint most. Mindenesetre
egyszerubb es kevesebb hibalehetoseggel jar atlyukasztani egy tuzfalat
az RMI-nek, mint sajat protokollal buveszkedni.

(A szoftveresek altal tervezett kommunikacios librarynel pedig csak
egy rosszabbat ismerek: a hardveresek altal tervezett kommunikacios
libraryt.)

lsp