[Java lista] JSF + Spring Webflow

chico at tisztanet.hu chico at tisztanet.hu
2007. Júl. 2., H, 15:54:23 CEST

Sziasztok!

Új vagyok még SF-ben is és "Spring WebFlow"-ban is.

Azt szeretném megoldani, hogy a Spring WebFlow által vezérelt képernyők
Apache MyFaces Tobago (JSF) komponensekkel legyenek megjelenítve.ó,
illetve a felhasználói input adatok is a Tobago-n keresztül jöjjenek be.
Egy 4 képernyőből álló wizard-szerűség által bekért adatokat akarok a
legvégén menteni.

Hogyan és hol (melyik scope-ban) kell ilyenkor a bean-eket definiálni
(spring-bean, jsf backing-bean)?
Hogyan tudok session-beli objektumot elérni a Spring WebFlow-n belül
(pre-kiválasztás)?
Kell-e, tudom-e használni a Spring ActionForm-ot? Ilyenkor hol legyen a
validáció?

Foglalkozott már valaki ezekkel? Kérlek benneteket, segítsetek!

Sima Spring és JSF kapcsolat működik, csak a WebFlow okoz most még némi
keveredést a fejemben.

Köszönettel:
Chico