[Java lista] Unknown state or association field

Csaba Ragasits ragasits.csaba at gmail.com
2007. Júl. 2., H, 17:00:26 CEST

Hello,

Probalom letrehozni eletem elso EJB alapu programocskajat, de elakadtam.

Netbeans-al letrehozom az Entity osztályt, de a NamedQueries-ben nem
szerepel olyan lekérdezés, amelyre szuksegem lenne, pedig a mezo
szerepel az adatbazisban:

    @JoinColumn(name = "FELHASZNALO_ID", referencedColumnName = "ID")
    @ManyToOne
    private Felhasznalo felhasznalo;

Ha kézzel létrehozom a NamedQuery-t
(
        @NamedQuery(name = "Feladat.findByFelhasznaloId", query =
"SELECT f FROM Feladat f WHERE f.felhasznalo_id = :felhasznaloId")
)
akkor futtatas soran a kovetkezo hibauzenetet kapom:

javax.ejb.EJBException:
Exception Description: Unknown state or association field
[felhasznalo_id] of class [entity.Feladat].
        at ejb.FeladatFacadeBean.getFeladatFelhasznalo(FeladatFacadeBean.java:61)

Van valakinek otlete, hogy mit ronthattam le?

Thx,
Csaba