[Java lista] Weblogic 9.2 deployment descriptor

iszekely at delfin.unideb.hu iszekely at delfin.unideb.hu
2007. Júl. 6., P, 12:50:51 CEST

Sziasztok!

Most probálunk migrálni Weblogic 8.1-ről 9.2-re. A
weblogic-ejb-jar.xml fájlokban megváltoztattam a DOCTYPE alapú validációt
schema-alapúra, ahogy a doksi mondja
(http://e-docs.bea.com/wls/docs92/ejb/DD_defs_reference.html).

<weblogic-ejb-jar xmlns="http://www.bea.com/ns/weblogic/910"
    xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"
    xsi:schemaLocation="http://www.bea.com/ns/weblogic/910
    http://www.bea.com/ns/weblogic/910/weblogic-ejb-jar.xsd">

Ezzel a sémadefinícióval az appc és az ejbc is kivételt dob, amikor
megpróbáljuk az EJB jarokat elkészíteni (a levél végén). A Google nem sok
mindent mond err&#337;l. Az egyetlen dolog, amit találtam, hogy az ejb-name
és jndi-name nem tartalmazhat / karaktert.
http://forums.bea.com/bea/message.jspa?messageID=600018030&tstart=0
http://forums.bea.com/bea/thread.jspa?messageID=600045633&tstart=0

Nálunk nem is volt ilyen, de minden karaktert kiszedtem, ami nem az angol
ábécé része, és a gondot nem ez okozza. Ellenben ha kicserélem a
sémadefiníciót az eggyel korábbira, akkor minden elkezd m&#369;ködni.

<weblogic-ejb-jar xmlns="http://www.bea.com/ns/weblogic/90"
    xmlns:xsi="http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance"
    xsi:schemaLocation="http://www.bea.com/ns/weblogic/90
    http://www.bea.com/ns/weblogic/90/weblogic-ejb-jar.xsd">

Találkozott már valaki ezzel vagy hasonló problémával? Ha nem találunk
megoldást, akkor marad az utóbbi séma, de mégis csak érdekelne, hogy miért
nem m&#369;ködik, ahogy a doksiban van.

El&#337;re is köszönöm.

Üdv,
Stivi

myhosting.com - Premium Microsoft® Windows® and Linux web and application
hosting - http://link.myhosting.com/myhosting