[Java lista] JUM II.

Elek Márton einstand at gmail.com
2007. Júl. 19., Cs, 18:44:09 CEST

> Szerintem:
> Össze lehet szedni 15-20 percbe egy előadást (de még jobb lenne 10
> percre korlátozni). Ha nem, akkor egy technológia egy részéről kell
> csak beszélni, és a következő előadáso(ko)n a másik (harmadik...)
> részéről. A JUM eredeti felvetése is az volt, hogy felvillantson
> dolgokat, kedvet csináljon hozzájuk, a manualt, tutorialt akit
> érdekel, majd elolvassa.
>
> Szerintem. Szerintetek?

Hát sok vélemény nem érkezett, ezért leírom az enyémet. Én sokat
gondolkoztam rajta, alapvetően én is a minél rövidebb előadás híve
vagyok. De a Budapest New Technology Meetup-on is azt láttam, hogy
konkrét technológiai felvillantáshoz kevés 10 perc. Annak meg hogy van
itt egy jó termék és elmondjuk a honlapján is felsorolt erényeit,
szerintem kevésbé van értelme. A konkrét tapasztalatoknak a
bemutatására, esetleg valami kódszintű sarazásra, ami megmondaná, hogy
mi is abban a flikk-flakk, arra szerintem több idő kell. Persze okos
dolognak tűnik ezt a kicsit hosszabb időt is limitálni.

De érdekes pl. Kocka felvetése
(http://iwillworkforfood.blogspot.com/2007/07/jum-2007-07-11.html),
hogy esetleg hosszabb előadások mellett, más jellegű rövid
felvillanások is legyenek.

Nekem a legutóbbi alkalom időtartamai (a magam csúszását leszámítva)
már majdnem tetszettek.

üdv
m.

ps:
BTW az előző alkalom fóliái elérhetőek itt (a videó digitalizálása folyamatban)
http://jum.anzix.hu/display/JUM/Session077011

BTW, akinek van valami kedvenc témája, vagy olyan, amivel túl sokat
izzadt, és szeretné megmenteni tőle a többieket,  vagy bármi aminek
Java-hoz köze van és beszélne róla, az írjon. A szeptemberi alkalomra
keressük az előadókat.