[Java lista] NetBeans + Maven + MavenIde + Spring + JPA + Hibernate

Zsombor gzsombor at gmail.com
2007. Júl. 17., K, 14:32:37 CEST

On 7/16/07, István Viczián <viczian.istvan at gmail.com> wrote:

> Sziasztok,
>
> kicsit kezd elegem lenni a fenti kombinációból, egy sor programozás,
> három óra webezgetés. Az még hagyján, hogy pl. Hibernate 3.2.4-gyel
> nem megy, csak az .sp1-gyel (mire rájöttem), de van még pár:
>
> - A Maven és Mavenide állandóan kinyúl hálózatra, lassú, vár,
> malmozik, mindig "checking for updates", unom, ki lehet kapcsolni?
> - Tranzakciókezelés deklaratív módon, XML-ben és annotation-nel is
> ugyanaz: az init-method nincs tranzakciós környezetben, ott nem tudok
> semmit perzisztálni. Ötlet? Kezelhetem kézzel, de akkor mi értelme
> [...]

Nekem a Maven és a NetBeans felejtős kategória, a többi az jól müködik. Nem
tudom mire gondolsz az Acegivel kapcsolatban, nálam ilyen van:

        <property name="objectDefinitionSource">
            <value>
                CONVERT_URL_TO_LOWERCASE_BEFORE_COMPARISON
                PATTERN_TYPE_APACHE_ANT
                /login*=ROLE_ANONYMOUS
                /**/*.gif=ROLE_ANONYMOUS,ROLE_USER
stb

A vesszővel elválasztott dolgokat tapasztalataim szerint vagy-ként
értelmezi. De lehet persze, hogy ez nálam bug :)

üdv
 Zs
--------- következõ rész ---------