[Java lista] NetBeans + Maven + MavenIde + Spring + JPA + Hibernate

Zsombor gzsombor at gmail.com
2007. Jķl. 17., K, 14:32:37 CEST

On 7/16/07, Istv√°n Viczi√°n <viczian.istvan at gmail.com> wrote:

> Sziasztok,
>
> kicsit kezd elegem lenni a fenti kombinációból, egy sor programozás,
> három óra webezgetés. Az még hagyján, hogy pl. Hibernate 3.2.4-gyel
> nem megy, csak az .sp1-gyel (mire rájöttem), de van még pár:
>
> - A Maven √©s Mavenide √°lland√≥an kiny√ļl h√°l√≥zatra, lass√ļ, v√°r,
> malmozik, mindig "checking for updates", unom, ki lehet kapcsolni?
> - Tranzakciókezelés deklaratív módon, XML-ben és annotation-nel is
> ugyanaz: az init-method nincs tranzakciós környezetben, ott nem tudok
> semmit perziszt√°lni. √Ėtlet? Kezelhetem k√©zzel, de akkor mi √©rtelme
> [...]

Nekem a Maven √©s a NetBeans felejtŇĎs kateg√≥ria, a t√∂bbi az j√≥l m√ľk√∂dik. Nem
tudom mire gondolsz az Acegivel kapcsolatban, n√°lam ilyen van:

        <property name="objectDefinitionSource">
            <value>
                CONVERT_URL_TO_LOWERCASE_BEFORE_COMPARISON
                PATTERN_TYPE_APACHE_ANT
                /login*=ROLE_ANONYMOUS
                /**/*.gif=ROLE_ANONYMOUS,ROLE_USER
stb

A vesszŇĎvel elv√°lasztott dolgokat tapasztalataim szerint vagy-k√©nt
értelmezi. De lehet persze, hogy ez nálam bug :)

√ľdv
 Zs
--------- kŲvetkezű rťsz ---------
Egy csatolt HTML √°llom√°ny √°t lett konvert√°lva...

TovŠbbi informŠciůk a(z) Javalist levelezűlistŠrůl