[Java lista] NetBeans + Maven + MavenIde + Spring + JPA + Hibernate

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Júl. 17., K, 15:44:27 CEST

Üdv,

rájöttem a titok nyitjára, van egy accessDecisionManager property-je a
org.acegisecurity.intercept.web.FilterSecurityInterceptor-nak, aminek
egy org.acegisecurity.vote.AbstractAccessDecisionManager
leszármazottat kell adni, három van:
AffirmativeBased
ConsensusBased
UnanimousBased
Nekem az utóbbi volt, Neked feltehetőleg az első. A szavazatok
alapján, hogy egy erőforrás  elérhető-e, ezek döntenek. Az első
engedélyez, ha egy engedélyezőszavazat van, a második számosság
alapján, az utóbbinál már egynek is vétójoga van.

Az Acegi ezennel bizonyított. :)

Viczi