[Java lista] Sun Application Server PE9 + Firebird

Csaba Ragasits ragasits.csaba at gmail.com
2007. Jún. 4., H, 13:08:37 CEST

Hello,

Probalkozgatok eletem elso J2EE-s alkalmazasanak elkeszitesevel, ami
Firebird adatbazis kezelo+EJB+WEB-es es GUI-s felulettel netbeans
5.5.1 alatt, a hozza adott Sun Application Server PE9-el.

A problemam ott kezdodik, hogy meg probaltam Connection Pool-be
felvenni a Server Admin Consol-on a Firebird adatbazist, de csak
megadott Database Vendor-okbol lehet valasztani, es a doksiban se
talalok arrol, hogyan lehet nem felsorolt adatbazis szervert felvenni.

Probalta mar valaki?

Rakerestem qoogle-val, de nem sok hasznalhato eredmenyt talaltam.
Egyaltalan lehet Firebird-et hasznalni?

Thx.
Csaba