[Java lista] Sun Application Server PE9 + Firebird

Janos Cserep cserepj at gmail.com
2007. Jún. 4., H, 13:25:54 CEST

Bármilyen jdbc drivert lehet, persze.

domains/domain1/lib/ext-be tedd be a jdbc driveredet, a guin a New
Connection Pool wizard első oldalán meg hagyd uresen a "Vendor" mezőt és így
a next után be tudod írni a saját jdbc drivered/datasource-od nevét...
(google-n rákerestem, valszeg ez lesz az:
org.firebirdsql.pool.sun.AppServerConnectionPoolDataSource)