[Java lista] javasite.bme.hu

Stef stefhun at gmail.com
2007. Már. 4., V, 10:56:27 CET

[FALME ON]
Gartulalok a sok okosnak, hogyha a levlista tartalmat is drop-oltak....
legalab egy mentest kirakhattak volna a levelekbol, es aki akarja,
letoltheti, es keresgethet benne....

En nagyon vartam a levlista forgalom migralasat az uj szerverre (mivel kezdo
vagyok, ezert fonots a regi hozzaszolas, hogy ne kerdezzek olyat, amit mar
valaki leirt...), ami maig nem keszult el... :-(((
Pedig igeretbol nem volt hiany... amilyen nagy lelkesedessel estek neki, ugy
allt le a projekt.
Olyan jol sikerult a hires migralasuk, hogy a levlista link a javasite
"tukor" alatt a bme-s  linkre mutat. :-(

En is a google-t hivtam segitsegul a regi levelek kozotti keresesnel...
[FALME OFF]

Stef