[Java lista] javasite.bme.hu

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2007. Már. 4., V, 11:11:55 CET

Halihó!

Stef írta:
> Gartulalok a sok okosnak, hogyha a levlista tartalmat is
> drop-oltak.... legalab egy mentest kirakhattak volna a levelekbol, es
> aki akarja, letoltheti, es keresgethet benne....
Talán van mentés, talán nem a gép halt meg - bár sokszor volt róla szó,
hogy döglődik a hardver is, és a gép se túl nagy. Egyelőre nem
válaszoltak az admin at javagrund.hu címről.

> Pedig igeretbol nem volt hiany... amilyen nagy lelkesedessel estek
> neki, ugy allt le a projekt.
Sok munka van egy portál üzemeltetésével. Én már csak tudom... bár most
már belerázódtam a napi rutinba, de így is elmegy vele minimum
egy-másfél óra, amíg híreket vadászok, fordítok, hírt fogalmazok. Talán
már látszik egy kis eredmény is. :)

> En is a google-t hivtam segitsegul a regi levelek kozotti keresesnel...
A google "java" kereséséből már ki is esett, tehát a google már
lemondott a javasite.bme.hu domain-ról, pedig nagyon "értékes" domain,
nagyon sok link mutat rá, magas a pagerank-ja, kár lenne, illetve kár
volt ezt eldobni.
Valaki tud valami közelebbit a JavaGrund projektről? Mert lassan egy év
alatt keletkezett rajta összesen hét módosítás és néha újabb LifeRay-re
frissült. A Sun miért nem nyomja ezt erősebben?

--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- FreeBSD 5.4 -=- http://bsd.lap.hu