[Java lista] javasite.bme.hu

admin at javagrund.hu admin at javagrund.hu
2007. Már. 4., V, 15:33:02 CET

Sziasztok!

Igen van mentés. Mivel ezzel a résszel eddig nem kellett foglalkoznom így
nem vettem észre, hogy a linkek rossz helyre mutatnak. Gábor pár napja írt,
hogy mi a probléma, de csak most értem rá utána nézni. Megvannak a levelek,
már be is linkeltem az archívumot az új levlista archívuma mellé, és már
kereshető is. A régi oldalakat még nem tudtam mind átnézni, így még biztosan
sok link mutat a javasite.bme.hu oldalra, de folyamatában ezt is
megcsinálom.

> A google "java" kereséséből már ki is esett, tehát a google már
> lemondott a javasite.bme.hu domain-ról, pedig nagyon "értékes" domain,
> nagyon sok link mutat rá, magas a pagerank-ja, kár lenne, illetve kár
> volt ezt eldobni.
> Valaki tud valami közelebbit a JavaGrund projektről? Mert lassan egy év
> alatt keletkezett rajta összesen hét módosítás és néha újabb LifeRay-re
> frissült. A Sun miért nem nyomja ezt erősebben?

A Javagrund projekt megy csak lassan. Jelen pillanatban még nincs látványos
szakaszában, ami azt jelenti, hogy kevés dolog jelenik meg a portálon. A
munka nagy része a magyarországi Java oktatókkal való levelezésből áll. Az ő
részükre el is indult egy új "Java-edu" levelező lista, amely most kezd
éledni. A jelenlegi résztvevők listája megtalálható itt:
http://javagrund.hu/web/java/edu/felsookt.

Ami pedig a Java lista üzemeltetését illeti, ez szintén nem egy látványos
dolog. Itt azt hiszem csak az a lényeg, hogy működjön, plusz azóta üzembe
állt a ht://Dig kereső is, ami most már a javasite egykori leveleit is
beindexelte.

Minden jót,
Szabolcs