[Java lista] Java obfuscator

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Már. 14., Sze, 10:32:19 CET

Udv,

ebben csak azt nem ertem, hogy mikor kell a fejlesztonek a sajat
class-aival foglalkozni. Beteszed a build folyamatod vegere, egy ant
task megcsinalja, ugy megy ki a jar, teged nem zavar, a fonok is
boldog. Ha kesobb kell a forras egy adott verziohoz, kiveszed a
subversionbol. Nem tok mind1? Szoval szerintem annyira nem kell
harcolni ellene.
Ha meg 3rd party eszkozt hasznalsz, Te dontesz, hogy ingyenest
forrassal, vagy penzest anelkul, de osszezavarva, jo supporttal, vagy
mukodot, ami annyi pluszt ad egy ingyeneshez kepest.

Viczi