[Java lista] RMI tuzfal mogul

Muskovics Gábor m..g at freemail.hu
2007. Már. 14., Sze, 10:44:38 CET

Lehet, hogy rosszul fogalmaztam, ez egy csetprogram. És a legnagyobb
baj, hogy már meg van írva, nem szeretném újraírni az egészet.
Próbáltam a -Djava.rmi.server.hostname=[hosztnév] megadását a
Szerver.class indításakor, de az sem segített.
A program működik, csak indításkor az applet betöltése 3 percig tart. Ha
rákattintok egy gombra, hogy lépjen be a szobába, a szerver mindjárt
látja, hogy a kliens belépett, de a kliensen a belépés csak 5 perc múlva
történik meg. Érdekes, hogy a szerver a távoli objektumban
192.168.xxx.xxx-es címet ír ki.

--
Muskovics Gábor