[Java lista] RMI tuzfal mogul

Andras Dobrosi andris at freemail.hu
2007. Már. 14., Sze, 10:46:15 CET

Szia

Huuu ezzel en is szivtam!
Sajnos az rmiregistry ha jol emlekszem 1099-re all ra, de utana a
kommunikacio a kliens es a szerver kozott mar nem ezen a porton hanem egy 5
jegyu random portokon zajlik.

Erre ket megoldas van:

1. Tuzfal konfiguralas.
(Csomagszures, vagy az 5 jegyu portok engedelyezese erre a muveletre, vagy
mi. Van ennek valami elnevezese. Tuzfalasok ha kepben vannak, akkor tudjak
mirol van szo.)

2. Minden kommunkacio menjen az 1099-es porton (vagy egy adott porton).
Nem kell megijedni nem olyan nagy szivas.
http://java.sun.com/javase/6/docs/api/java/rmi/activation/Activatable.html#exportObject(java.rmi.Remote,
java.rmi.activation.ActivationID, int)
Az Activateble exportObject metodusaban meglehet adni az anonymus portot es
akkor tuti csak azon megy a kommunikacio, ez amugy lehet az 1099 is.

3. Nekem minden mas dolog [ pl: bind(\\blabla:port)], amit forumokon
olvastam nem mukodott es vegul az 1.-et csinaltuk.

Andris