[Java lista] RMI tuzfal mogul

Muskovics Gábor m..g at freemail.hu
2007. Már. 14., Sze, 18:10:32 CET

Akkor tegyük fel, hogy így március közepén, amikor mások már nyomtatják
a szakdolgozatukat, én elkezdem teljesen elölről. :)
A feladat: egy meglévő oktatási rendszerbe csetprogram készítése. Egy
adatbázisban vannak hallgatók, iskolák, és tantermek. A tantermek
lennének a csetszobák.
Annyi hárombetűs rövidítés hangzott itt el, hogy teljesen megkavarodtam.
Ha elkezdek googlézni a SOAP és java kifejezésekre akkor elvileg
megtalálom a megoldást? JXTA beállítása határozottan bonyolultnak tűnt
az RMI után...

Köszönettel:
--
Muskovics Gábor