[Java lista] képernyőfelbontás váltás

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2007. Május. 3., Cs, 11:05:29 CEST

Szia,

tényleg nem okoskodni akarok, de vigyázzunk, és azt használjuk, ami az
adott feladatra a legalkalmasabb, ne azt, amit a legjobban szeretünk.
Mivel a Java elején mindenki Swinges alkalmazásokat írt, akik azzal
sem voltak tisztában, hogy mi az a szálkezelés és az AWT végrehajtó
szál, emiatt elég lassú és használhatatlan programok jöttek ki, és a
megrendelőkkel még mindig vitáznom kell, hogy nem, a Java nem lassú.
Tehát lehet az ellenkező hatást is elérni.
Én a Te helyedben a proggi egy kis funkcióját megvalósítanám Java-ban
és Delphi-ben is, megnézném, hogy melyiket volt könnyebb összerakni,
és odaadnám a megrendelőnek, hogy érzésben melyik tetszik neki jobban.
És az alapján dönteni, nem a nyelv szépsége alapján.
Boccs az okoskodásért,

Viczi