[Java lista] képernyőfelbontás váltás

anhuman anhuman at freemail.hu
2007. Május. 3., Cs, 11:40:50 CEST

István Viczián írta:
> Szia,
>
> tényleg nem okoskodni akarok, de vigyázzunk, és azt használjuk, ami az
> adott feladatra a legalkalmasabb, ne azt, amit a legjobban szeretünk.
> Mivel a Java elején mindenki Swinges alkalmazásokat írt, akik azzal
> sem voltak tisztában, hogy mi az a szálkezelés és az AWT végrehajtó
> szál, emiatt elég lassú és használhatatlan programok jöttek ki, és a
> megrendelőkkel még mindig vitáznom kell, hogy nem, a Java nem lassú.
> Tehát lehet az ellenkező hatást is elérni.
> Én a Te helyedben a proggi egy kis funkcióját megvalósítanám Java-ban
> [...]
Örülök a hozzászólásodnak... nem baj az ha okoskodunk egy kicskt ;)

Nos a helyzet ennél sokkal prózaibb. Delphit már 8 éve nem használtam,
Javaban meg van rutinom, igaz mivel az előző mh-en tervezőként dolgoztam
minimálisan fejlesztette, implementáltam.
A Swinggel nem is nagyon dolgoztam az tény, mivel a cliens oldalt minden
esetben webesen oldottuk meg. Most, hogy szabadúszó lettem már nem kötöm
az ebet a karóhoz, hogy csak és kizárólag java, de az elmúlt 6évi
feljszetési gyakorlat megmutatta, hogy ennyirte jól összerakott
környezettet nem nagyon találni.
A C++-t kilőttem mert nem arra való. Delphi szimpi, mert elég gyors jól
támogatott és közvetlenül túrhatom az MS média librarikat ... viszont
meg kéne vennem a Delphi fejlesztői környezetet ami 3K .. a prof. Az
enterprice az dupla. És már vagy 8 éve nem pascaloztam ...nem gond max 1
hét alatt visszazökkenek... de azért az OO-val kapcsolatos dolgoknak
utánna kel járni, mert kissé másként implementálandók ... de ez se gáz
Habár van tudomásom a Java media gyengéiről, mégis a gyakorlat és
tapasztalat + az ingyenes eszközök és környezetek tömkelege ...
Még futok egy kört ez űgyben ...
De ha van elképzelésetek tapasztalat, esetleg még tanács... nos szívesen
fogadom.