[Java lista] kommunikacio egy Java es egy C++ program kozott

biziclop biziclop at gmail.com
2007. Május. 3., Cs, 21:14:39 CEST

Nekem az axisszal nincsenek tul jo tapasztalataim (bar a 2-est meg nem
nagyon probaltam), de igazibol ket fontos kerdes van:

1. Ketiranybol indithato szinkron kommunikaciora van szukseg? Mert
akkor egy egyszeru TCP/IP-s kapcsolat jobban megfelel az igenyeknek.
2. Mennyire valtozatosak az uzenetek? Javara nagyon sok objektum-XML
transzformalo utility van , nyilvan cpp-hez is, de ehhez egy kicsit
tobb kezimunka kell, mint egy webservice-es mokahoz, ahol a stubokat
azert egy gombnyomassal le tudod generalni.

lsp