[Java lista] kommunikacio egy Java es egy C++ program kozott

Szilard Cs. cs.szilard.linux at freemail.hu
2007. Május. 3., Cs, 21:40:57 CEST

> 1. Ketiranybol indithato szinkron kommunikaciora van szukseg?
***
  Igen, ketiranyura, ezt nem irtam. Amikor az egyik elindul, szolnia
kellene a masiknak, hogy el. Ez egy C++ backend, es egy hozza tartozo
(opcionalis!) Java frontend.
  A szinkronitas viszont nem fontos. Sot, az uzenetkuldeseknek nem
szabad sokaig blokkolniuk: meg akkor sem, ha nem is el a masik program.

> 2. Mennyire valtozatosak az uzenetek?
***
  A String mindenkeppen eleg. Kesobb a fuggvenyhivas egy kis munkat
megsporolna nekem, de nem fontos.

Szilard