[Java lista] Java 6 Swing

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Május. 24., Cs, 12:31:33 CEST

Szia,

szerintem érdemes lenne megvizsgálnod az AbstractTableModel fireXXX metódusait, azok pont arra valók, hogy a JTable-nek szóljanak a változásról. Ha tényleg csak adatot változtatsz, akkor a fireTableDataChanged() az igazi jó barátod.

Amúgy nem értem, hogy jutott eszedbe pont az updateUI-t hívni, amikor ezek a fireXXX metódusok sokkal kézenfekvőbbek?

Üdvözlettel,

Iván