[Java lista] Java 6 Swing

Olaj Péter polaj at iqs.hu
2007. Május. 24., Cs, 15:23:23 CEST

> szerintem érdemes lenne megvizsgálnod az AbstractTableModel fireXXX metódusait, azok pont arra valók, hogy a JTable-nek szóljanak a változásról. Ha tényleg csak adatot változtatsz, akkor a fireTableDataChanged() az igazi jó barátod.
>
> Amúgy nem értem, hogy jutott eszedbe pont az updateUI-t hívni, amikor ezek a fireXXX metódusok sokkal kézenfekvőbbek?

Lehet, hogy én értek valami félre, de a pl. a fireTableDataChanged()
meghívása nem csinál mást, mint végigmegy a hozzáadott
TableModelListener-eken és meghívja a tableChanged metódusokat. Alapban
egy ilyen sincsen hozzáadva, tehát nekem kell hozzáadni, vagyis nekem
kell megírni a tableChanged-et, amiben megint csak az a kérdés, hogy
minek kellene történnie, hogy a táblázat módosuljon. Vagy rosszul gondolom?

Átírtam a komponensemet olyanra, hogy AbstractTableModel-ből származik,
ahol eddig updateUI volt, ott most fireTableDataChanged van és minden
tök jó, csak az adatok nem jelennek meg a táblázatban. Az pl. nem tudom
miért van, hogy a getRowCount függvényt nem hívja meg.

Péter