[Java lista] Java 6 Swing

Csuhai Roland csuhai.roland at dk.hu
2007. Május. 24., Cs, 15:28:45 CEST

Szerintem a DefaultTableModel-ből származtasd a saját modelledet.
Viszont ha a fireTableDataChanged hatására nem frissítődik a tábla
tartalom akkor valami más lehet a probléma nálad. Valamit a modellben
kezelsz rosszul.

public void fireTableDataChanged()

Notifies all listeners that all cell values in the table's rows may
have changed. The number of rows may also have changed and the JTable
should redraw    the table from scratch. The structure of the table
(as in the order of the columns) is assumed to be the same.

Roland