[Java lista] Java 6 Swing

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Május. 24., Cs, 15:44:57 CEST

Szia,

lásd a szövegben.

De van. Méghozzá a JTable. Már amennyiben a modellt rendesen hozzáadtad.

> Átírtam a komponensemet olyanra, hogy AbstractTableModel-ből
> származik, ahol eddig updateUI volt, ott most
> fireTableDataChanged van és minden tök jó, csak az adatok nem
> jelennek meg a táblázatban. Az pl. nem tudom miért van, hogy
> a getRowCount függvényt nem hívja meg.

Valamit nagyon másként csinálsz, mint ahogy egy JTable használónak kellene. Egyébként javaslom, hogy a DefaultTableModel-ből származz, ne az AbstractTableModel-ből. A JTable készítése meg pl. valami ilyesmi:

JTable table = new JTable(new YourTableModel());

Ettől kezdve a table listener lesz a modellen, és teljesen jól megkapja a modell eseményeket. Tök tutti, mert már többször használtam így, a Tiédhez hasonló módon is... :)

Üdvözlettel,

Iván