[Java lista] Java 6 Swing

Olaj Péter polaj at iqs.hu
2007. Május. 25., P, 11:15:49 CEST

> Amúgy nem értem, hogy jutott eszedbe pont az updateUI-t hívni, amikor ezek a fireXXX metódusok sokkal kézenfekvőbbek?

Valóban szépen működik a fireTableDataChanged(), kipróbáltam egy
mórickaprogramon. Elkezdtem átírni a programunkat ennek fényében, de
belefutottam egy másik dologba, ami eddig szintén egy nem túl szép
trükközéssel volt megcsinálva. A JTable-ben adatbázis lekérdzeés
végeredményét szeretném megjeleníteni. Azt szeretném megkérdezni
tőletek, hogy ki hogyan szokta a ColumnModel által használt
ModelIndex-et és a tényleges mezőneveket összepárosítani. Mert az
oszlopokat illik már az elején hozzáadogatni a táblához, viszont az,
hogy ténylegesen melyik mező hányadik a sorban, az csak a lekérdezés
után derül ki. Nekem az lenne a természetes, hogy az oszlopok
hozzáadásakor már a mezőnevet adom meg.
Eddig az ötletem az, hogy a TableColumn-ot leszármaztatom, teszek bele
egy FieldName adattagot, ha pedig megtörténik a lekérdezés, akkor pl.
valami eseménnyel érzékeltetem és akkor beállítja a megfelelő
ModelIndex-eket.

Péter