[Java lista] Java 6 Swing

Csuhai Roland csuhai.roland at dk.hu
2007. Május. 25., P, 11:21:40 CEST

TableColumn nélkül is meg tudod csinálni, ha a modelled kicsit
kibővíted. Hisz a modelled bármit megmondhatna az egyes oszlopokról.
Ha már az oszlopok feliratát, típusát definiálod mellé még nyugodtan
tehetsz extra információkat.
És az oszlopokat csak akkor kell "még az elején" hozzáadni a táblához
ha direktben akarod ezt megtenni. Minden más esetre ott van a
TableModel.

Roland