[Java lista] Oracle+JSP es o" betu

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2007. Május. 25., P, 10:34:03 CEST

Hi !

Szóval azt mondod hogy a JSP lapodon van egy input mező meg egy submit gomb.
Ugye a request-et egy servlet fogadja a túloldalon (ami persze majd a másik jsp-nek adja a vezérlést) ? A servlet első és legfontosabb feladata még mielőtt a request-tel bármi történik, hogy ezt mondja:

  request.setCharacterEncoding("utf-8");

Ha ez hiányzik, akkor már rosszul fogja olvasni a request-ből az adatokat.
Ilyen sorod van ?

Joe