[Java lista] Keretrendszer moduláris webalkalmazáshoz

Szécsényi Gergely javalista at gmail.com
2007. Nov. 6., K, 20:13:01 CET

Sziasztok!
A következő a problémám. Szeretnék készíteni egy webes alkalmazást.
Erre eddig legtöbben a Javaserver Faces keretrendszert és a hozzá való
kiegészítőket ajánlották. Tetszene is a keretrendszer, de az vele a
bajom, hogy nem támogatja a moduláris programozást. Ez alatt azt
értem, hogy minden kapcsolatot az oldalak közt ugyanabba a
faces-config.xmlbe kell leírni. Én valami olyan rendszert szeretnék
használni, ahol az alkalmazáshoz kapcsolódó oldalakat, és
hivatkozásokat dinamikusan lehessen eltárolni.
Tehát szeretném, hogy ha egy fejlesztő létrehoz egy új adatbeviteli
formot, vagy adatlistázást tartalmazó oldalt, akkor ne kelljen átírnia
XML fájlokat, hogy hozzákapcsolja a meglévő rendszerhez, hanem elég
legyen regisztrálnia a keretrendszerben, valamit a logikát (és esetleg
megjelenítést, ha valami HTML generátorral összekötöm) tartalmazó java
fájlokat a keretrendszerhez hozzámentse, és fusson az applikáció.
Azthiszem elöször kicsit zavaros, amit írok, de remélem valamennyire
érthető voltam. Szóval ilyen technikát keresnék. Az mégjobb lenne, ha
esetleg lenne arra lehetőség, hogy mindezt JSF technikával, de
faces-config.xml nélkül, dinamikusan.
--
Gergő