[Java lista] Hibernate - adatbazis csere

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2007. Nov. 6., K, 20:29:30 CET

On Tue, 6 Nov 2007 18:57:41 +0100
Stef <stefhun at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Korlatozasok: az "attolto" alkalmazas nem tud egyszerre bekapcsolodni
> mind a 2 adatbazisba, UTF8-as kodolast van hasznalva a forras

Naiv kerdes, de a szerializalas nem megoldas? Ha elfer az osszes adatod a
memoriaban (ami azert nem egy durva feltetelezes), akkor eleg egyszerunek
tunik a megoldas.

Esetleg kereshetsz valamilyen migracios alkalmazast,
ami SQL scriptet general. Ez sem tunik lehetetlen vallalkozasnak. (A
postgres pl. ezt csinalja verzio upgrade-ek kozott.)

> fajdalmas. Az osszes tabla tartalmat kigeneralom "insert into"
> utasitasnak, es az adatokat "atkoltoztetem" kezzel.... de ez munkas
> modszer, hatha van egyszerubb is :-) Biztos En vagyok a bena, de a

Miert munkas? Eleg altalanosra meg lehet irni. Kerdes, hogy mennyire
vannak adatbazis specifikus tipusaid.

> google-val nem talaltam ertkelheto talalatot...

Talaltam neked pl. egy ilyet http://ouzounov.com/dmt/ (Data Migration
Toolkit, Version 2) meg egy ilyet is http://scriptella.javaforge.com/ .
Itt: http://en.wikipedia.org/wiki/Data_migration

  atleta