[Java lista] Hibernate - adatbazis csere

Stef stefhun at gmail.com
2007. Nov. 6., K, 22:59:55 CET

Szia!

Erről a dump-ról tudtam, de nem néztem még utána, tud-e UTF-8-as sql
scriptet generálni, ezek szerint igen. Köszi! Ez a legszimpatikusabb eddig
:-)

A hibernate-ben *.hbm konfig fájlokat használok nem annotációt, és minden
kisbetű (régi oracle-es megszokás...). Úgyhogy remélem ezzel nem lesz baj.

Természetesen megmondom miért: a cél gépen már fut egy mysql szerver, és nem
akarnak még 1 sql adatbázist indítani a szerveren... persze próbálom még
maszírozni az ügyet, hogy maradjon postgre, de ennek kicsi az esélye.
[OFF]
Én is a postgresql-t támogatom, főleg amiatt, mert ez nagyon közel áll az
igazi adatbázis kezelőhöz, és az Nekem az ORACLE :-) Remélem ez a véleményem
nem vezet flamewar-hoz egy java-s listán :-)))
[/OFF]

Üdv!
Stef