[Java lista] Hibernate - adatbazis csere

Loxy Gento loxygento at gmail.com
2007. Nov. 7., Sze, 09:35:05 CET

Szia,

Én erre olyan megoldást használok, amit talán érdemes megemlíteni:

Van egy backup-restore funkció, ami xml - t generál az adott adatbázisból
(vagy objektumokból), majd a restore visszatölti az xml-ből. Ezt hibernattel
alkalmazva DB független megoldás.

Magát a backup/restore funkciót reflection - nel általánosan meg lehet írni,
csak jól meg kell tervezni az xml sémát. Ha nem nagy kiesés, szerintem
érdemes rászánni az időt (természetesen az xml nem követelmény, de
célszerű).

Üdv,

loxy

Message: 2