[Java lista] DITA help

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2007. Nov. 7., Sze, 11:45:51 CET

hello,

Jo tipp volt a Dita, elkezdtem ismerkedni vele, de mindjart az elejen a
szokasos mumus:
a pdf exportban nincsen hosszu ű és ő. Minden mas van, de ezek helyett # van.
html-ben szepen latszik minden.

probalkozasok:
1. mindenfele kodok megadasa a karakterek helyett: nem segit. google szerint
az a baj, hogy fontot nem lehet allitani a pdf-hez.
2. a pdf2 plugin allitolag mar tud font settingset es locale kezelest
	nosza install, eredmeny lesujto. A preprocess vegeig eljut, majd:

[dita-version] java.lang.Exception: File does not exist
  [dita-version]        at
com.idiominc.ws.opentopic.xsl.extension.DitaVersion.execute(DitaVersion.java:69)
  [dita-version]        at
org.apache.tools.ant.UnknownElement.execute(UnknownElement.java:288)
  [dita-version]        at sun.reflect.GeneratedMethodAccessor5.invoke(Unknown
Source)
  [dita-version]        at
sun.reflect.DelegatingMethodAccessorImpl.invoke(DelegatingMethodAccessorImpl.java:25)

Megneztem a forrasban: a Ditaversion,java 69 soraban a documentPath-t probalja
megnyitni. Kiirattam:
	a dita konyvtar/temp/doksi_MERGED.XML lenne a keresett nev. A konyvtar
letezik es irhato, mas file-okat letre tudott hozni benne, de ezt valaki nem
csinalja meg, de KI a fene lehet ez?

kornyezet: Debian Linux unstable/ Java 1.6 sun
fop 1.4
xep, saxon(3.6.5) fent van, classpathban latszik.

--
 koszi,
 E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu