[Java lista] portál

Cpt cpt at freemail.hu
2007. Nov. 8., Cs, 16:31:29 CET

jogos. nem is csak portálszoftverben gondolkodok. pl. a régi jó tiles mellett szól a rengeteg tapasztalat, ami nagy súly a latban... de most van lehetőség előrelépni, hamár világos, merre az előre :)

egyáltalán nem ismerem, de valaki említette a Drupal-t is, például azt is meg fogom nézni.

tudsz ilyen _uptodate_ tanulmányt? guglit már bevetettem, de a Liferay vs JBoss témában 2006-nál újabbat nem találtam, pedig már-már 2008 van..