[Java lista] portál

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2007. Nov. 9., P, 11:59:32 CET

Szia,

azért fontold meg a következőket is.

> - lattal mar portal siteot?

Láttál már automobilt? (igen)

> - hasznaltad?

Használtad? (igen)

> - stabilan, gyorsan mukodott?

Stabilan, gyorsan működött? (nem, hosszas kurblizással lehetett beindítani, és mintegy 15 km/h sebességet ért el, ráadásul gyakran leállt)

> - megtalaltad rajta az altalad fontos informaciokat?

Elérted vele az úticélodat? (végül igen, csak sokáig tartott).

> - konnyu volt eligazodni rajta?

Könnyű volt használni? (nem, fura bigyókat kellett tekerni meg nyomkodni, a csettintgetés és ostorpattogtatás nem volt elég).

> - hasznosabb volt szamodra a portal-megkozelites mint egy
> plain old website layout (POWL :))?

Hasznosabb volt számodra, mint lett volna a lovaskocsi? (nem igazán, a lovaskocsi gyorsabb és kényelmesebb).

> - kihasznaltal valaha olyan alapveto portal-featureket mint
> portletek atrendezese, minimalizalasa, testreszabasa, stb?

Kihasználtad olyan tulajdonságát, amit a lovaskocsi nem tudott? (Nem igazán...)

> - ha igen, ugy erezted, hasznosan toltotted az idodet?

Hasznosan töltötted az idődet? (nem tudom, de érdekes volt. Még az sem lehetetlen, hogy ez lesz a jövő...)

Üdvözlettel,

Iván

Ivan KETLER
Project Coordinator
NetLine/Plan new GUI

Schedule & Revenue Management
Airline Management Solutions
Lufthansa Systems Hungaria

Hungary, 1123 Budapest, Alkotás u. 53.

> Ezek raadasul nem is technikai problemak, de azokbol is van
> dogivel, ahogy Cserep ur levele is megvilagit parat.
>
> Ez a cikk:
> http://www.cmswatch.com/Feature/120-Case-Against-Portals pl
> egesz jol szummazza a lenyeget (es kozel 3 eves!).
>
> Kristof

> miért érzi

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters:
Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest
Fövarosi Birosag 01-09-463417

Geschaeftsfuehrung/ Management Board:
Monika Houck