[Java lista] portál

Gabor Szokoli szocske at gmail.com
2007. Nov. 9., P, 15:15:20 CET

Eljenek az autos analogiak!

On Nov 9, 2007 2:38 PM,  <istvan.ketler at lhsystems.com> wrote:

> Csakhogy én azt sugalltam, hogy az autó soha nem érte volna el mai fejlettségi szintjét, ha nem lett volna néhány megszállott, aki a kezdeti béna kacsát hattyúvá változtatja.

Ezek szerint te is azt mondod hogy ma is az kiserletezzen
portletekkel, aki 18xx-ben leallt volna lo nelkuli kocsival bibelodni?
(Szigoruan megkulonboztetve a technologiai kivancsisagot a production
rendszerektol.)

Mert akkor ugy latom tokeletes az egyetertes :-)

Amugy hamar tobzodunk az angolszasz metaforakban: a csunya kacsabol
lesz a hattyu, a bena kacsat lelovik :-)

Kozben Biziclop kolegaval viszont vitatkoznek: a corba is milyen
sokaig volt egy kalap kaki, j2ee-ben pedig milyen szepen muzsikal mar.
Jaj, autos analogia nelkul nem fogja senki megerteni: Wankel motor a
Mazda Rx elott? :-)

Szocske

Ps: milyen elet van itt amiota leallt nehany torrent-aggregator :-)