[Java lista] portál

Cpt cpt at freemail.hu
2007. Nov. 9., P, 16:38:29 CET

> De teljesen feleslegesen köti meg a fejlesztő a saját kezét, ha a
> sokkal nagyobb szabadságot adó Servlet API helyett a Portlet API-t
> választja.
>

> igen, ez az, amit mérlegelni/mérlegelnem kell, hogy kapok-e többet, ha portálszoftvert használok, mint amit veszítek. ahogy ismerem az igényeket, többet kapnék. de még mindig az motoszkál bennem, hogy nincs-e jobb?!*
>

> Még itthoni nagy cégek belső portáljain is általános dolog,
> hogy a "portlet" egy sima webalkalmazás ami iframe-ként van bedobva a
> nagy, százmilliókért licencelt "keretrendszerbe"...
> [...]

* olyan tippet is hallottam, hogy Drupal keretrendszer és JQuery-n keresztül AJAX hívások történnek. ekkor a java fejlesztőnek "csak" szervleteket kell írnia. a Drupal meg hozza az oldalszerkezet-kezelés, felhasználókezelést, design-kezelést, stb-t. először kicsit vadnak találtam az ötletet, de másodszorra átgondolva meg már bátornak. :)

Kisorsolunk 10 LAPTOP-ot! Most hirdess az apronet.hu-n, és MEGNYERHETED az egyiket!
http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,221222,269392/click.prm