[Java lista] Munkalehetőség - Budapest, Szeged

Java munka java_munka at freemail.hu
2007. Nov. 10., Szo, 23:43:43 CET

"Molnár Miklós" <timortinj at freemail.hu> írta:

> Hali,
>

> IMHO baromira ciki, ha egy nagy nevű nemzetközi cég freemail-es postafiókba
> várja a jelentkezőket...  Oda ki fog menni, aki igényes?
> ;-)  Ha már a postafiókot is ingyeneset használnak, akkor mire lehet tőlük
> számítani? ;-)
> >>>>>>>>>>>>>

> Szvsz, nem feltétlenül ciki, igénytelenség, átverés stb. Multis céges
> tapasztalattal a hátam mögött mondom én sem a céges mailcímemmel írogattam a
> levlistákra (pláne ilyen témákban). Azonkívül elég hamar, elég kis
> fáradsággal ki tud derülni (privát levélváltás után), hogy MLM-mel kell-e
> [...]

Sziasztok!

Igen, pontosan errol van szo. Az allashirdetes egyaltalan nem kamu, es igen, magam melle keresek kozvetlen munkatarsat. Keres a ceg mas poziciokba is embereket, ugyhogy tobb jelentkezonek is lehet helye, ezert szerepel a subject-ben Szeged es Budapest is.

Mivel nem en vagyok a ceg HR-es reszlege, ezert nem a hivatalos ceges email cimemmel kuldtem be a hirdetest, mert ahhoz nincs jogom, hanem ezzel a freemail-essel. Sot, hivatalosan ahhoz sincs jogom, hogy a ceg nevet ilyen helyre leirjam (vagyis hogy kepviseljem a ceget), ezert van ez a "nagy titkolodzas". Aki dolgozott mar nagy cegnel, az tudja, hogy igy megy ez.

Persze mindenkinek joga van ketelkedni, de nem tudom, hogy mit nyernek azzal, ha egy fake allashirdetest bekuldenek. Rohognek a sok megvezetetten, aki lelkesen kuldozgeti az eletrajzokat? Nyilvan nem...

Tovabbi kellemes hetveget:

Allast Hiresztelo