[Java lista] Report eszkoz web-app-ban

Stef stefhun at gmail.com
2007. Nov. 11., V, 19:08:10 CET

Sziasztok!

Az lenne a kerdesem, hogy ki mit ajanl egy kisebb weba-app-hoz reportolni,
hogyha a kovetelmeny csak az open-source kategoria és pdf+xls kiement lenne,
mindezt tapestry+tomcat paros kornyezetben?
Nincs szukseg tobb szaz riportra, csupan max. egy tucatra...

A masik keresem az, hogy hogyan lesz egy reportbol a weben output? Mi a
metodika?
Az elméletem az amit eddig kifilozofaltam nagy vonalakban, hogy a
parameterek bekerese utan az alkalmazas elkeszit egy pdf-et a szerver
fajlrendszereben majd ezt lehetne letolteni vagy egy uj ablakban
megjeleniteni a felhasznalonak. Ez igy helyes?
Ha igen, akkor van jopar hianyossagom: fajl keszitese a szerveren... Kell
ehez plusz jogosultsag? Esetleg dedikalt konyvtar? Vagy a context-en belul
kell mindezt elintezni?
Errol letezik valami pelda a weben?

A JFreeReportot neztem, a designer-el el is keszitettem a riportot, a
*.report-ot ki is mentettem, ami egy xml, ha jol latom, de nem talaltam
peldat, hogy egy web-app-ban ebbol hogy lesz riport :-(

Minden eszrevetelt/javaslatot koszonok!

Udv!
Stef
--------- következõ rész ---------