[Java lista] android - java

bognár attila attila at netalfa.hu
2007. Nov. 14., Sze, 11:00:50 CET

Sziasztok,

nem reklámot szeretnék - semmi közöm a dologhoz - csak mint érdekesség:
a Google publikálta az Androidod, ami - ha bejön a számításuk - a jövő
(egyik) meghatározó mobil platformja lehet.

Ami miatt ide szorosan kapcsolódik a hír (hátha valaki nem tud róla - én
is csak most néztem meg, mert annyira nem érdekelt őszintén szólva, a
mobil eszközök/alkalmazások terén elég maradi vagyok): javában lehet rá
fejleszteni.

"Android is a software stack for mobile devices that includes an
operating system, middleware and key applications. This early look at
the Android SDK <http://code.google.com/android/download.html> provides
the tools and APIs necessary to begin developing applications on the
Android platform using the Java programming language."

http://code.google.com/android/

Bónusz: első körben 10 millió dollárt osztanak szét nekik tetsző
programokért.

Üdv,

Attila

ui: IDE háború: Eclipse alapú fejlesztő cuccot adnak... :-)