[Java lista] makefile

Rozemberczki Zoltan rozoli at sunserv.kfki.hu
2007. Nov. 15., Cs, 13:56:17 CET

Sziasztok,

Letőltöttem egy "JTA" GNU (telnet, ssh, terminal) programcsomagot, s egy
makefile információs fájl van hozzá, ami feltehetően a fordítást
vezérelné. Még soha nem használtam ilyet, tudnátok ötletet adni , hogy
kell?

Más:
Olyan javas fejlesztésekhez használatos eszközöket keresek, amelyeket
vakon, látás nélkül, beszédes visszajelzéssel lehet használni. Ez
elsősorban annyit jelent, hogy parancsmódban lehessen futtatni, s a
kimenet karakteres legyen.
Az összes többi lehetőség erőst bizonytalan használhatóságú.
Ha tudtok ilyenekről, akkor légyszi írjátok meg a felelhetőségüket!
Zoli

<Ne feledd, hogy számítógéped nem kívánságaid, hanem parancsaid
teljesíti!>