[Java lista] makefile

Legéndi Richárd Olivér roante at freemail.hu
2007. Nov. 15., Cs, 14:27:03 CET

Hali!
> Sziasztok,
>
> Let*ö*ltöttem egy "JTA" GNU (telnet, ssh, terminal) programcsomagot, s egy
> makefile információs fájl van hozzá, ami feltehetően a fordítást
> vezérelné. Még soha nem használtam ilyet, tudnátok ötletet adni , hogy
> kell?

Ha jól tippelek, ezt töltötted le, igaz?
http://javassh.org/space/Download

Én itt csak jar buildeket látok, így vagy rosszul tippeltem, és nem
erről a libről van szó, vagy csak vak vagyok :-)

A makefile-ok arra jók, hogy automatikusan elvégezzen egy csomó common
taskot (ezt hogy mondják magyarul?) a fejlesztés során (tipikus példa a
clean, rebuild, archiválás, doksi generálás, stb.). Nem nagyon vagy
ismerős Linux-szal, igaz? :-)

Itt több, mint elég infót találsz róluk:
http://www.cs.utah.edu/dept/old/texinfo/make/make_toc.html

Java-hoz nemigen szokták használni, van helyette Ant és Maven.
http://ant.apache.org/
http://maven.apache.org/

Ha valami IDÉ-t használsz, biztos kényelmesen tudod őket használni.

> Olyan javas fejlesztésekhez használatos eszközöket keresek, amelyeket
> vakon, látás nélkül, beszédes visszajelzéssel lehet használni. Ez
> elsősorban annyit jelent, hogy parancsmódban lehessen futtatni, s a
> kimenet karakteres legyen.

A fenti két eszközt parancssorból is használhatod, de én mégis erősen
ajánlanám valami IDÉ-be integrált változat használatát. Sokkal
kényelmesebb, és nem kell környezeti változókat állítgatni, külön
konfigurálni őket.
> Az összes többi lehetőség erőst bizonytalan használhatóságú.

Ezt bevallom őszintén nem tudtam interpretálni :-)

Remélem tudtam valamit segíteni!
Ricsi