[Java lista] makefile

Legéndi Richárd Olivér roante at freemail.hu
2007. Nov. 15., Cs, 14:46:56 CET

Hali!
> Szerintem IMHO ez marha rossz poén volt ugyanis szerintem a kérdező
> tényleg vak.
>
> De nem biztos...Csak már volt dolgom vakokkal (számítástechnikailag)
> onnan gondolom.
>
> Már az is nagyon jó teljesítmény tőle, hogy akar Javában
> programozni.

Jajaj, elnézést, azt hittem, csak arra gondol a 'vakon' szó alatt, hogy
grafikus felület nélkül, konzolból szeretné használni a programot, meg
se fordult a fejemben hogy vak lehet, nem poénnak szántam a fenti
megjegyzésemet, ez csak egy szófordulatom, elnézést.

Bocsánatot kérek, nem tudok fogalmazni, tényleg sajnálom.
Mégegyszer bocsánat, tőle is és az egész listától, hogy ekkora
marhaságot írtam.

Ricsi