[Java lista] makefile

Rozemberczki Zoltan rozoli at sunserv.kfki.hu
2007. Nov. 16., P, 08:45:19 CET

Helo,

Vakok számára kifejlesztésre került PDA-ra java nyelven egy beszélő
programcsomag, s ahhoz írogatok pluginokat.
Java nyelven nem rég óta programozok, nincs sok tapasztalatom, s azért
zaklatlak benneteket hülye kérdésekkel.
A PDA-val tudnak a vakok telefonálni, SMS-t küldeni úgy, hogy az érintő
képernyőjén egy maszk segítségével braille írás használatával írhatnak be.
Működik diktafon, névjegyzék, MP3 és WAV lejátszó, szövegszerkesztő, egy
tudományos kalkulátor, adatbáziskezelő, 12 nyelvű szótár GPRS
használatával, vakos játékok.
Jövőhéten egy sakk programot igyekszem vakosítani.

Szóval nem hülyéskedés volt részemről az előző levél, ha tudtok olyan
fejlesztési cuccokat, amit esetleg javahoz vakon is lehet használni, akkor
az elérhetőségét megírhatnátok.

Zoli

 <Ne
feledd, hogy számítógéped nem kívánságaid, hanem parancsaid teljesíti!>